Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. május 24., szerda

Varrás, sütés, kert


Francia szabású ruha. ez a szabásminta nagyon tetszik! Nem én festettem, így lehetett kapni az anyagot.




Arra lettem figyelmes, hogy a hajfesték dobozára rá van írva: twist. Kétféle szín egyben. ?




Tényleg. Halvány lila és pasztel rózsaszín, attól függ hogyan esik rá a fény. Ez is a kémia csodája.




Az álmom az, hogy mindig legyen az asztalon vágott virág. A mindig egy kicsit túlzás, de most vettem kínai szegfűt és azáleát.




Tápot is és avval locsolgatom. Most sok eső esik, ez jó a virágmagoknak, de idén is aszályos nyárra számítok.




Tegnap készítettem először sült túrós tésztát. Pár hete hallottam róla valahol és ki akartam próbálni. Inkább olyan mint egy túrós süti, nagyon finom.




A férjemnek veszek időnként tokaszalonnát. Imádja. Két óra főzés után mélyen beírdalva és sok sok reszelt fokhagymával és piros paprikával ízesítve az illata isteni. 




Az utcai porszívóval mindig dolgoznak a piac körül. Most lefotóztam. Félre kell állnunk ha jön, minden csikket felszippant. Nagyon praktikus.




 

Gyorsan lehet haladni a képpel. Tele van fél öltéssel.

3 megjegyzés:

Rita 2023. május 25. 11:03  

Tavaszra, nyárra illik ez az új hajszín!

Nagyon szeretik én is virágot magról nevelni. Sok sikert.

Hmm, a szalonnát én is de megkóstolnám!

Fáni 2023. május 30. 14:37  

2 hétig nem voltam gépközelben, most olvasom a bejegyzéseidet. Mielőbbi gyógyulást kívánok, és minél hamarabbi műtétet.

Szépen haladsz a kézimunkával, a ruha is nagyon jó lett.

. 2023. szeptember 10. 18:14  

Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
1) Szerelmi varázslatok
2) Elveszett szerelmi varázslatok
3) Válási varázslatok
4) Házassági varázslatok
5) Szerelmi varázslatok.
6) Elválasztó varázslatok
7) Száműzd el a volt szeretőt
8.) Szeretnél előléptetni.
9) lottó nyerő varázslatok
10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
12) varázslat a megszállottság megtörésére
Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
WhatsApp: +2348155926512