Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. június 2., péntek

Kánikula ruha


Könnyű géz anyagból egy bő, kellemes viselet. Mióta megvarrtam csak ebben megyek mindenhova. Ez nem a csinos kategória, de imádom.





 Valamikor 30 évvel ezelőtt volt egy ilyen ruhám és csak arra emlékszem, hogy a vállrésze szteppelve volt. Emlékezetből készült.




Maradékokból rövid gatyó itthonra.




Állandóan csak hímzek és hímzek. Még mindig imádom!




A nagy képbe lettem szerelmes és meg is rendeltem Kínából.




Ez így érkezett. Ismerem, készítettem már ilyet. Tuti, hogy kontúrokkal kiegészítem.




 

Jó a hozzá járó készlet. Ezt az ollót imádom használni, már vettem régebben kettőt is. Varráshoz is praktikus. A középen levő valamiről nem tudom mi, de kiderítem.



1 megjegyzés:

Rita 2023. június 4. 16:51  

A ruha tündéri ("angyali")!

Szép hímzésbe kezdtél!