Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. augusztus 16., szerda

Betegségek




Előbb a cicáról. Valamilyen trauma érte, valószínű autó üthette el. Sántított, a hasfala kiszakadt és csak a bőre tartotta a beleit. Megműtötték jó sok pénzért és gallér helyet ezt a cuki cicaruhát kapta. Itt még kóvályog, ekkor hoztuk haza. Ééééédesem!



A ruha remekül van megtervezve, nem zavarta a mozgásban, viszont a mosakodásban igen, úgyhogy durci volt a második hét végére.


Engem pedig nagyon megviselt a szürkehályog műtét körül kialakult hosszú várakozás és herce-hurca. A szervezetemben talált gyulladás kivizsgálása is heteket vett igénybe és semmi eredményre nem jutott. Van hátra még a reuma, a beutalóra ráírta a körzeti: autoimmun betegség...., erre még novemberig várni kell.

A műtétről: Hát bizony ez fájt. Azt mondták van aki meg sem érzi. Jó neki. Beépítettek mindkét szembe távollátó lencsét. Most úgy látok mint a sas. Mikor haza jöttem kikukucskáltam a kötés alól és meglepett, hogy milyen vakítóan fehér a fehér, hogy a DMC fonalak milyen fényesek és minden. Nem csak a homályos látás, de a szürkület is eltűnt. Még mindig csodálom a tv képernyőjét is. De szép a világ! Pár hét múlva csináltathatok olvasó szemüveget is.😀👍




Mikor megláttam az idei év tortáját: füge és karamell íz ötvözve: wháo! Két napig olvasgattam utána és én is készítettem hasonlót a szülinapomra. Én nem meggyel, hanem gyömbérrel és 3 dl narancslével forraltam össze a fügelekvárt. Tortazselét bele és ez kész volt. A karamellkrémet tejszínnel lazítottam. Isteni lett. 



Már őszre készülök. Itt egy hosszú újjú pólóval.





 Bizony vihar is volt. Nem szoktam az ilyesmit fotózni, de én még ilyet nem láttam. Függőlegesen és vízszintesen is esett, a viharos szél fújt...
 

2 megjegyzés:

Rita 2023. augusztus 19. 15:41  

Isten éltessen sokáig!
További gyógyulást neked és a cicának is!

. 2023. szeptember 10. 18:12  

Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatait. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
1) Szerelmi varázslatok
2) Elveszett szerelmi varázslatok
3) Válási varázslatok
4) Házassági varázslatok
5) Szerelmi varázslatok.
6) Elválasztó varázslatok
7) Száműzd el a volt szeretőt
8.) Szeretnél előléptetni.
9) lottó nyerő varázslatok
10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
12) varázslat a megszállottság megtörésére
Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
WhatsApp: +2348155926512