Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. augusztus 26., szombat

Barbie film


Elmentünk a lányommal megnézni a Barbie filmet. Varrtam neki egy pólót a stílusos megjelenéshez és előkerestem két ide illő rózsaszín hajtincset, amiket a hajunkba tűztünk. Ő magyarázta a látottakat, pl. : a megjelenő idős hölgy maga a Barbara, akiről az anyukája elnevezte a babát. Látványos és vicces film. Jól szórakoztunk.




Varrtam egy csinos ruhát, amit imádok, mert én pamut jerseyből készítettem. Ez az anyag az idei év nagy felfedezése számomra. Rugalmas, jó nedvszívó, ez a szabásminta meg tökéletes.






Elkészültem a Dimensions Europai Bistro képével. Nagyon szerettem készíteni.




Kínából rendeltem egy készletet, ismerem a ratyi megjelenítésüket a vásznon, de egy próbát tettem vele. Ezen az apró részleten meg kellett volna jelennie egy falevélnek. Nem így lett, így abba is hagytam. Kár, mert ez a kép nagyon tetszik. Kerestem a neten egy őszi képet és most az készül.





Nyár elején vettem a Lidlben három bokrot. Abból kettő megmaradt és gyönyörűen fejlődik.😀👍




 

Egész nyáron volt vágott virág az asztalon. Erre régóta vágytam, jövőre több egynyári virágot ültetek. A kínai szegfű nagyon szép és folyamatosan van rajta virág.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy 2023. augusztus 26. 18:25  

Nekem a túltermés miatt lett idén vágott virágom. Amúgy qa csigák, ha ültetek mindent megesznek. Csodás a hímzésed.

Tüzes Beáta 2023. augusztus 26. 19:06  

Mutass képet a virágaidról.

Rita 2023. augusztus 27. 21:27  

Mi is láttuk a Barbie-filmet, nagyon tetszett.
Gyönyörű lett a kép!
A virágaid pedig egyszerűem csodálatosak! A vágottak különösen.