Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. szeptember 2., szombat

Halloween kabát


Narancssárga anyagot rendeltem őszi pólóhoz. Mikor megérkezett akkor láttam, hogy ez nagyon neon színű. Upsz. Fél évre eltettem, mert gondolkodtam mit kezdjek vele. Hát mi mást? : Halloween kabát lesz. Vettem matricákat és októberre lett egy jó meleg ruhám.









Én már az őszbe révedek. Az elmúlt napok pokoli kánikulája után nem is csoda és imádom a színeit. Találtam egy szép képet és kinyomtatás után még nem töröltem le a gépről. Ha valaki kéri a mintát szívesen elküldöm e-mailen.




 

5 megjegyzés:

Rita 2023. szeptember 3. 8:38  

De profi a kabát! Gondolom, bélelted a vékony pólóanyagot. Viseld egészséggel!

Névtelen,  2023. szeptember 3. 11:10  

Köszönöm

Fáni 2023. szeptember 7. 15:36  


Nagyon szuper a kabátod :)
A hímzés minta is nagyon tetszik, gyorsan haladsz vele.Olyan, mintha villám tűd lenne, hol veszed őket? / ez a viccelődés helye /.

Kérdezted hogy vagyok, küldök emailt.

agnesordog 2023. szeptember 9. 21:17  

Nagyon szépeket varrsz ! gratulálok ! én csak anyagot veszek, és folyamatosan készülök leülni a géphez :-(