Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. szeptember 14., csütörtök

Mik vannak!


Szép lesz a csokor a lámpás tetején.




Fiam mosogatott és nem volt elég hely a csepegtetőben. Tornyot épített. Hihi




Tönkrement a csaptelep, három helyen hajszálvékonyan spriccelt a víz a mosdó feletti csőből. Többször festek hajat napközben és a mini és alacsony szerelvény helyett szerettem volna egy magasat.





 Na de hogy még kényelmesebb legyen a használat olyat kerestem ami zuhanyfejben végződik és lőn. Azt tudtam hogy mosogatóhoz lehet ilyet kapni, de fürdőszobába csak reméltem. Annyira örülök, hogy az ipar praktikusan fejlődik! 

Mióta megvettem nem áll szóba velem a férjem. Szerinte csak az volt a jó ami volt és ugyanolyat kellett volna vennem. Ostoba maradiság!




Evvel a szilikon cipővédővel is most találkoztam először. 




 

Azonnal levett a lábamról, mert nagyon jó ötlet az esős, latyakos időben. Filléres dolog, de hasznos.

4 megjegyzés:

Rita 2023. szeptember 17. 16:13  

Nagyon szépen alakul a képed!
Tényleg nem lesz sáros a cipő a védő alatt?

Tüzes Beáta 2023. szeptember 18. 3:18  

Nem tudom, még nem próbáltam. Szerintem nem tud vizes lenni.

jeu a gratter gratuit 2023. szeptember 22. 12:46  

Köszönöm az átgondolt és részletes hozzászólásokat

Fáni 2023. szeptember 23. 16:26  



Hihetetlen milyen gyorsan haladsz a hímzéssel, mindjárt gondolkodhatsz a következő munkádon.