Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. szeptember 28., csütörtök

Szép őszi kép


Kész lettem a lámpással, a tetején evvel a ragyogó csokorral. 





Előkerestem a tavaly készített halloweenes képemet és feltett szándékom keretbe is tenni. Azt terveztem díszpárnát készítek az alsó képből, de hosszú kontúrok vannak rajta és félek, hogy tönkre megy, kilazul. Irány az IKEA. Ott is felmentek az árak, de azért még mindig a legjobb vétel.




Pár éve találtam erre képre, két éve meg is vettem a textilbőrt, de nem volt mihez hordani ezt a színt. Az idén vettem egy piros télikabátot és ahhoz már megy alapon elkészítettem:




Nagyon tetszik a műszőrme keverve a bőrrel és persze az arannyal. Van egy táskám aminek a mérete számomra tökéletes és azt mértem le, rajzoltam a szabásmintát papírra,





a cippzárt meg így lehetett készen kapni. Oldalt varrni lehetetlen volt, megint a segítségemre volt a patent, amiből lassan kifogyok.




Egy cuki halloweenes póló a lányomnak. Tündéri.




Az idén nem vetettem paradicsomot, a tavaly lehullajtott magvakból nőtt ki és lett egy pár darab sárga fürtös. Hideg kaját készítettem vacsorára 5 főnek és ide nagyon jól jött. Ennél azért több lett, de messze nem annyi mint direkt ültetéskor.





Imádom mikor a fiam készít kaját. Két okból: meglepetés és finom, plusz órákig varrhatok. Ekkor készült a táska majdnem készre. 

6 megjegyzés:

Fáni 2023. szeptember 29. 17:25  


Nem is tudom eldönteni melyik tetszik jobban a hímzés, vagy a táska, de azt hiszem mind a kettőt elfogadnám.
Nagyon gyors vagy.

Holdgyöngy 2023. szeptember 30. 20:44  

Nagyon ügyes vagy! Szép lett a hímzés is, tetszik a minta is.

Holdgyöngy 2023. szeptember 30. 20:46  

Jöhetne nekem is egy főző segítség, minden napra. Sajnos máshol jár. Tényleg, néha nagyon elkelne. Ügyes a fiad is, hiába, családban marad.

Rita 2023. október 1. 21:15  

Gratulálok a képhez!
És az a táska! Fantasztikusan néz ki! (Igazad van, piros kabáttal lesz az igazi!)

agnesordog 2023. október 2. 20:19  

Nagyon klassz lett a himzés , és a táska is nagyon menő !