Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. október 9., hétfő

Őszi részlet...


...a szobámban. 



Elővettem ezt a gyönyörű lila ruhás babát. Bulizni megy.




Találtam itthon megfelelő keretet a hímzésnek, ráadásul a kevés hobbi festékem között volt olyan világos szürke ami pont megy a vászonhoz. Hurrá!




Eszembe jutott, hogy képtelen vagyok egy tisztességes cipőt készíteni a babáimnak. Kedvet kaptam kísérletezni és elővettem a csoda dobozomat.




Szilikonból negatívokat készítettem, UV gyantával kiöntöttem, újra és újra és kidobtam. A végére sikerült egy elfogadhatót készíteni és el is fáradtam. Ma evvel töltöttem a napot, holnap újra próbálom.




 

A körzetinél említettem, hogy rosszul alszom, óránként felébredek. Altatóra számítottam, de azt mondta biztos nem kapok levegőt, arra ébredek fel. Tényleg? Hittem neki, vettem egy horkolásgátlót. Az első éjszaka 7 órát aludtam! Bevált.

3 megjegyzés:

agnesordog 2023. október 9. 21:58  

Nagyon klassz a keret a himzéshez ! Szuper, hogy normálisat tudsz festeni ! Nekem még egy fadoboz is ronda lesz ! -- képkerethez meg nem is mernék fogni.
Horkolásgátló !!! ??? mi ez, és hol árulnak ilyet , és hogy kell használni ? irhatnál erről kicsit .

Rita 2023. október 10. 21:13  

Nagyon jól mutat a színes koszorú a szürke keretben!

Holdgyöngy 2023. október 17. 17:27  

A koszorú minta nagyon tetszik, azzal a pókkal, hálójával, a kerete szépen kiemeli.