Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. október 18., szerda

Harry Potter szájfény


Rendelt magának a lányom egy nagyon ötletesen kivitelezett szájfény készletet. Gyűjti ezeket a különleges dolgokat. Használja is. Annyira tetszett, hogy lefényképeztem.




Mérgek, sötét varázslatok kivédése órára. Az eszem megáll! Ámulatos!






Frida Kahlo ecsetkészlet:





Vettem egy piros téli kabátot, de kicsi lett. Úgy döntöttem nem küldöm vissza, mert tetszik. Majd én kibővítem, így szétbontottam az oldalát.




Vettem fél méter téli softshell anyagot. Ez három rétegből áll: vízhatlan, szellőző réteg és téliesített bélés. Annyira tetszik, hogy még biztos varrok ilyenből átmeneti kabátot. A három össze van préselve, könnyű vele dolgozni.




Ilyen lett a külső része,




 

és így néz ki belülről.

3 megjegyzés:

Fáni 2023. október 19. 20:32  



Nagyon bátor vagy, amennyire én értek hozzá jól megoldottad :)

Névtelen,  2023. október 20. 6:13  

Köszönöm

Rita 2023. október 21. 10:21  

Varázslat minden területen!