Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. október 27., péntek

HAED képem


Elővettem a nagy képemet, 2,5 lap van hátra. Szeretném karácsony előtt befejezni és keretbe is tenni. Most a kandallóban a tűzteret hímzem. Közben nézegetem a HAED képeket, de nem tudom elhatározni magam egyik mellett sem.




Újra baba ruhát varrok. Ma a fehérneműket készítettem el.






A cipő kísérleteim sorban csődöt mondtak. A modern anyagok nem jók erre a célra.Az UV gyanta túl merev, mint az üveg és nehéz öntőformát készíteni. Elővettem a jó öreg gumitalpat és avval dolgoztam. Ez mutatós lett és meg is untam a kísérletezést. Magas sarkú volt a cél:




Hát igen, álmaimban. Ezek az apró cipők japán termékek. Gyönyörűen dolgoznak. Hogy is gondoltam leutánozni?




 

Kinyitottam az ajtót szellőzni és Félix cica berohant egy egérrel. Ügyes vadász.

2 megjegyzés:

Rita 2023. október 28. 20:33  

Nemsokára kész a kedvenc képem! Hurrá!

Barbienak jó dolga van nálad.

Fáni 2023. október 29. 15:03  



Nagyon szép lesz a kész kép, már így is látszik.
Irigylem a türelmedet