Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. november 12., vasárnap

Kísérleteztem


Még egy fél lap kész. De szép az égő kandalló! Hajrázom, hogy keretben láthassam.




Kísérlet: póló vasaló. A fiamnak szóltak lomtalanításkor, hogy kéri-e az egész készletet? Nyomtató, hozzá speciális papír, a vasaló és minden más. Előzőleg beszélgettek róla. Ha nem viszi el, kidobja a tulaj. Így elment érte és én beleástam magam a használatának a tanulmányozásába. Nem volt könnyű a nyomtató beállítása, képek keresése, mint kiderült vektoros kép kell hozzá, de mégsem. A specális papírra nyomtatott képet viszont nagyon könnyen felvasaltam egy rossz pólóra. Meg is untam mire idáig eljutottam, később visszatérek rá.


Látszik, hogy a varró asztalomon kialakult némi rendetlenség. Vettem új függönyt és azokat varrtam meg:




Most pedig mindent elpakolok, mert érkezik egy puzzle! Imádom. Hely kell.




Készítettem főtt céklából és almából salátát. Olyan szép márványos ahogy a majonézes joghurttal elkezdtem keverni.




 

Barbi saláta lett belőle a lányom szerint. Nagyon finom.



A szilikonos cipővédőt vettem fel büszkén mikor esőben kellett elindulnom. Nekem ilyen is van! Akkorát estem a lépcsőn lefelé, mintha vizes zacskót használtam volna jégen. Csúnyán megsérültem. Kidobtam a kukába. Senkinek nem ajánlom!!!

3 megjegyzés:

Oranje 2023. november 15. 14:41  

A shining example! Your post is both insightful and eloquently presented. Appreciate you sharing your valuable perspective.

Fáni 2023. november 23. 10:40  



Szépek lettek a függönyök.
Én most a konyhai székre párnát szeretnék varrni, csak valami jó anyagot kell találnom hozzá