Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2023. november 29., szerda

Puzzle



Hát nem ezt akartam első képnek, de ide sikerült.



10 nap alatt kiraktam a puzzle-t. Volt, hogy csak párat, volt, hogy két órát is ültem mellette. Imádom!




Most lassan haladok, mert megoszlott a figyelmem és mert ez egy nehéz rész. 





Feldíszítettem a fát a szobámba. Tavaly kapott a férjem a bátyjától egy gyertyasort és én bele szerettem a meleg fehér színbe. Magamnak is vettem, plusz egy világító szalagot, az is és a tollboa is pezsgő színű ha világít. Csak kevés díszt tettem. Most így tetszik.

3 megjegyzés:

Rita 2023. november 29. 20:50  

Olyan megnyugtatóak ezek a képek!

Névtelen,  2023. november 30. 13:22  

Tényleg

Fáni 2023. december 8. 13:19  


Szuper a puzzle.
A Karácsonyfád nagyon szép. Szégyen, de én még csak a hétvégén kezdek a dekoráláshoz. A fa meg várat magára, hisz az 5 éves unoka előtt nem állhat már ott a fa