Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. január 28., vasárnap

A tavasz királynőjének...


...a ruhája nagyon szép. Ezek a friss színek előre vetítik a tavaszt. Jövő hónapban már virágmagokat fogok vásárolni.





 Tönkre ment a konyhai kesztyűm, újat varrtam.




Meleg nadrág. Régóta kerestem a téliesített kord bársony anyagot és egy reklámból tudtam meg, hogy a neve pamut manchester. Gyönyörű színekben vannak, én a tégla vöröset választottam.




Ha eddig krémest készítettem mindig kockákra vágtam a felső lapnak a leveles tésztát. Apróra összement a sütés során. Most kipróbáltam úgy, hogy egy lapban sütöm meg és miután kihűlt felvágom hullámos élű késsel. Bevált!





Nagyon kedves, imádnivaló az új kiskutya. Amúgy bátor, mindent megugat.  

2 megjegyzés:

Fáni 2024. január 29. 13:47  



Az én fogókesztyűm is tönkre ment, gondolkodom rajta, hogy varrok néhányat, azt a sima négyzet alakút nem szeretem, pedig sokkal könnyebb lenni megcsinálni.
Most nagy elhatározásra jutottam, a konyhai székek párnái is tönkre mentek, a jövő hónapban veszek anyagot és belevágok a varrásba, hátha sikerrel járok.

Köszönöm a festett anyagokkal kapcsolatos tanácsot, holnap kipróbálom.

Rita 2024. február 3. 8:02  

Jobbnál jobb ötletek: új kesztyű, meleg nadrág nagyon fontos és gyakran használatos.
A Tavasz meg csak szép, de ugyanolyan fontos:). A krémesről nem is beszélve!