Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. január 4., csütörtök

HAED Long Winter's Nap kész!!!!


Ma reggel lettem kész evvel a nagy munkával. Hurrá!




Tegnap vettem bordó bársonyszalagot, mert fél-fél cm hiányzik ahhoz. hogy a kép az 50x40-es keretet kitöltse. Holnap felvarrom és




ebbe a szüleimtől örökölt keretbe teszem. Ma ünnepi hangulatom van, mert ez a munka az eddigi legnagyobb munkám és volt olyan érzésem néha, hogy soha nem készül el. A hosszú évek óta hímzéssel töltött idő megtanított a türelemre. 




Mióta megismertem el vagyok ájulva a softshell anyagtól. Ilyen anyagból van a piros téli kabátom is és tapasztalatból tudom, hogy kézzel csak lesöpröm róla a vizet, semmi szükségem esernyőre, kényelmesebb a jövés menés. Most vettem nyári softshellt, de érdekel a téliesített is. Igazából tévedésből vettem nyárit, de így is jó. 




Megvettem a Takoy áruházban a kabát szabásmintájukat is. Imádom ezt a textil boltot!




Ez volt a karácsonyi tortám. Csoki és narancs. A fotózás után egy perccel teljesen szétcsúszott. Egy liter narancslébe főztem két vaníliás pudingot és mikor kihűlt belekevertem egy 250 grammos mascarponét. Attól túl híg lett. Megtanultam, hogy ilyet nem szabad csinálni. Ah!




 

Olivér fiamtól ezt kapta karácsonyra mindenki. Még szilveszterkor is raktuk. Jó volt legózni. Én már 9 órakor lefeküdtem és bár felébredtem a tüzijátékra, könnyen vissza aludtam. 

Boldog Újévet!

2 megjegyzés:

Rita 2024. január 4. 19:56  

Boldog új évet!
Sok szeretettel gratulálok a mikulásos képhez, nagy kedvencem, mióta megláttam nálad. Ismered a Karácsonyi krónikák c. filmet? Abban van egy hasonló jelenet.
A softshell anyag tényleg nagyon praktikus!
Mindig olyan szépek a sütis képeid, biztos finom volt, még ha szét is csúszott egy kicsit.

Fáni 2024. január 5. 17:02  


Nagyon szép lett a kép, a türelmed csodálatos.

A torta biztosan finom lett, és ez a lényeg. Én megsütöttem életem első bejgliét, tojás, tej mentesen, egész finom lett. Az unokám kedvéért még ezt is megcsináltam :)
Mindig tanul az ember.
A kirakóhoz is nagy nagy türelem kellett.
Kíváncsian várom mi lesz az új hímzésed, vagy a kabát élvez elsőbbséget?