Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. január 9., kedd

Új év, új munkák


A friss színek miatt választottam Mirabilia Spring Queen című képét.




Még az alján tartok, de már ez is szép.




A kabát varrásánál a cipzár következik. Közzétettek a varrás segítségéhez egy videót, ami nagyon jó! Most látom hogyan kell egy cipzárt szakszerűen felvarrni. Én eddig mindig kettéhúztam, úgy könnyebbnek tűnt a varrása. Itt nem . A cipzár egyben van és így elkerülhető, hogy a két oldal elcsússzon.




Irina ismerősöm látta, hogyan bővítettem ki a kabátomat és megkért csináljam meg az övét is. Szétbontottam,




az anyag hozzá megérkezett, holnap evvel foglalkozom.




 

A hímzés keretben olyan mint egy festmény.


Elpusztult a Pötyi cicám. Vesebeteg volt. Nagyon szomorú voltam, hiányzik. Most egy cicám maradt, a fiamtól kapott Félix. Vele vígasztalódom.

6 megjegyzés:

Fáni 2024. január 10. 17:12  



Nagyon szép mintát választottál ismét.
Sajnálom a cicádat.

agnesordog 2024. január 11. 17:06  

Csodálatos lett a himzésed ! A kabát varrás ebben a formában nagyon egyszerűnek tűnik, kérdés a mérete hogyan viszonyul a testedhez !? Kíváncsian várom arról is a beszámolót . És ahogy láttam, semmivel nincs bélelve a kabát !? milyen így viselni ? Olyan mint egy kardigán? vagy széldzseki ? Nem tapad-e a ruhádhoz ? Milyen mosás után ? Sok kérdés merült fel bennem , de nagyon tuti így kinyomtatva, megvarrni .

agnesordog 2024. január 11. 17:08  

Nagyon sajnálom Pötyi cicát , de jó, hogy van utánpótlás , akit szeretgethetsz .

Rita 2024. január 11. 20:44  

Pazar a Mikulás a keretben!
Az új képed pedig már most álomszép!