Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. február 19., hétfő

Varrok


Egy 60-as évekbeli modell újra a Burdában. Nekem nagyon tetszett a fazonja. Könnyű nyári ruha.




Most vettem először buklé anyagot. Két napig kerestem az anyaghoz illő szabásmintát, újra és újra átlapozva a Burda számait. Sok kiskabát van benne és jobbnál jobbak, de mind vékony anyaghoz. Ennek a vastag buklénak nincs esése, de végül meglett a kiválasztott szabásminta.




Kiszabtam a darabjait. Még a bélés szabása hátra van, melós, de jó lesz.




 

A kisebb fiam azt mondta maradt neki kb. 200 ml sűrített tej, valamire használjam fel. A mobilon kerestem receptet és találtam a Twix csoki receptjét. Kedvem volt vele vacakolni és nem bántam meg. Olyan lett mint az eredeti. Nagyon finom. Most csináltam először skót tésztát. Érdekes.


A fiam egy hete elköltözött. Azt hittem sírdogálok majd, de olyan büszke vagyok rá, hogy önálló életet kezdett. Megismert egy thaiföldi lányt és jól kijönnek egymással. Összeköltöztek. Többször volt nálunk és sajnos nem tudok vele beszélgetni, az egyik anyanyelve a thai, a másiké a magyar, így angolul beszélgetnek. De a benyomásom jó, akkora mosolya van. De jó látni, hogy nem olyan depressziós mint a magyarok. Különben azt mondja Bangkokban ugyanannyit keresett mint itt. Jól lemaradtunk.

2 megjegyzés:

Fáni 2024. február 23. 17:35  



Megint szuper ruhát varrtál.
A süti nagyon fincsinek néz ki, nem úgy mint az enyém tegnap. Egy új receptet próbáltam ki, kívül gyönyörű, amikor felvágtam, folyt az egész, ment a kukába. Nem is ez volt a gond, hanem az, hogy vendéget vártam, az unokaöcsém volt nálam. Maradt a tea süti és egy finom tea.
A fiadéknak sok boldogságot kívánok

Rita 2024. február 24. 7:49  

Klassz lett a ruha. Jó, hogy ilyen nagy fába is bele mered vágni a fejszédet. Elkérhetem a sütireceptet?
Fiadéknak minden jót!