Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. február 26., hétfő

Buklé kabát


Készen. Ma ebben voltam vásárolni, hazafelé már kigombolva. Jó meleg. 




Megint csaltam. Próbáltam maradék anyagon kézzel gomblyukat varrni, de csúnya lett. Így kabát patent lett a gomb alá varrva.




Megláttam ezt a szép puplin anyagot és meg kellett vennem. Tunikát fogok belőle készíteni.




 

Ma bementem az OBI-ba és virághagymákat nézelődtem. Volt olyan asszony aki több tucattal vásárolt. Azt mondta már többször vett, de sajnos nem mindegyik bújik ki. Nekem is ez a tapasztalatom, így visszafogtam magam. Ha már kifejlett palántát veszek meg azok megmaradnak. Veszek ilyet is ,olyat is.

4 megjegyzés:

Rita 2024. február 27. 17:20  

Micsoda elegáns kabátka! Biztos megfordulnak utánad az utcán!

Fáni 2024. március 2. 14:18  



Nagyon gyorsan elkészültél vele. Finom puha és meleg lehet :)

mancoka kertje 2024. március 11. 16:32  

Nagyon tetszik az az anyag amit vásároltál! Elfogadnám én is.
A virághagymák, gumók felé már én sem merek menni, nagyon vissza kell magam fogni a vásárlással. Tavaly egy cserép törpedáliát vettem a piacon (Nem tudtam ellenállni neki), de az sem fejlődött nálam olyan szépen. A gumókról ültetettekkel se nagyon dicsekedhetek. Mindenhez érteni kell, vagy csak a megfelelő helyet megtalálni nekik. Nekem eddig nem sikerült.