Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. március 7., csütörtök

Koreai és japán kozmetikumok


Régóta vásárolok időnként koreai kozmetikumokat, mert nagyon jók. Most megérkezett a Whole Goods áruház, amely a koreai termékek mellett számtalan márkájú japán készítményt is forgalmaz. Egy hónapja fedeztem fel és nézegetem a kínálatot. A koreai termékek között nekem érett bőrre eddig a csigamucillal telített krémek voltak jó hatással a bőrömre, most egy mini csomag kifizethető ára miatt kipróbáltam a Yehwadam termékcsaládot és eddig ez a kedvencem! Sajnos a nagyobb kiszerelés nekem már megfizethetetlen. A csomag 5 ezer ft-ba, míg darabja a nagyobb kiszerelésnek 20 ezer ft-ba kerül. Ah!




De sebaj, mert a Rossman értékesíti a japán HADA LABO-t. Mégpedig a keleti arcápolás 4 lépésben történő kellékeit. Akkor szoktam venni mikor 3 havonta a vásárlások miatt összegyűlt pontjaim lehetővé tesznek egy 25%-os nem saját márkájú termék kiválasztását. No meg amikor valamelyik termék elfogy, ezeket internetről. Most már hónapok óta használom és évekkel fiatalodott a bőröm. Kiváló kozmetikumokról beszélünk.




Ezeket kiegészítettem a Whole Goods áruház Hada Labo készítményei közül az öregedési barna foltok kezelésére alkalmas krémmel. Imádom ezeket a termékeket, azért is írtam róluk. Azt hiszem megszállottja lettem a keleti kozmetikumoknak.





Nem bírtam ki, hogy szabad térbe ültessem a megvett virághagymákat. A Freesia csomagban található hagymák közül csak egy bújt ki. De ami késik azt nehéz kivárni.  Hihi. Naponta nézem.




Rendeltem virágmagokat, ezeket még nem mertem kiültetni.




Imádom ezt a hímzést. Gyönyörű ez a szoknya.




Hurrá! Már van eper. 
 

3 megjegyzés:

Rita 2024. március 7. 19:45  

Hajrá, kozmetikumok! A mai hatvanasok igazából negyvenesek!:)

Fáni 2024. március 12. 18:08  



Nem is hallottam még erről az áruházról, a koreai kozmetikumokról is csak Nálad olvasta még.
Én félek az új kozmetikumok kipróbálásától, pedig már ideje lenne váltani, hisz a bőröm sem egy 18 éves kislányé :)