Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. március 16., szombat

Nyári ruha



Varrtam egy könnyű nyári ruhát. A hajtásokkal nagyon megszenvedtem, hogy nagyjából egyformák legyenek és egyenesek, A ruha krétával hiába rajzoltam be, ahogy fogdostam az eltűnt és csak szemre varrtam. De pont mikor kész lettem vele megérkezett Kínából a csoda toll ( 800 FT ) :






Hő hatására eltűnik. Hurrá mindenhez ami megkönnyíti a munkát! 




Szintén az Ali expresről géz, ami nem sokkal olcsóbb mint nálunk, de a pamutcsipke igen. Ezek a textilek kiválóak nyárra és nagyon könnyű dolgozni is velük.




 

Növögetnek a virághagymáim. 7-ből 5 kikelt, ez jó arány.

5 megjegyzés:

Fáni 2024. március 16. 17:07  



Jó előre gondoskodsz a nyári ruhákról. Valamelyik nap én is azon gondolkodtam, mit veszek fel, ha megint olyan meleg lesz mint az elmúlt évben, ami lenge, de nincs ki mindenem, mint a fiataloknak. Hát ez egy jó kérdés

Rita 2024. március 16. 20:29  

De jó, megint lett egy új ruhád!
Szeretem én is az ilyen új trükköket, mint az eltüntethető toll!

Tüzes Beáta 2024. március 16. 20:56  

Ez a ruha igen könnyed, bő és bizony meleg lesz. Ehhez jó. Varrtam rögtön még egyet.

Holdgyöngy 2024. március 21. 20:32  

Tudod, engem márnem érdekelt, hogy pl.a karom kilóg. Meleg volt.

Holdgyöngy 2024. március 21. 20:35  

Micsoda találmányok, pl.a csodatoll. Jól tetted, hogy másikat is varrtál. Ami ruha tetszene nem forintért kapható, a lenek. Régen voltak forrásaim, hova lettek? Vagy én nem járok arra. Jó annak, aki varrni tud!