Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. március 22., péntek

Állatmenhely

 Szeretnék egy kiscicát. Vörösre vágyom, még olyan nem volt. Ahol találtam mindenhova írtam, de előttem elvitték. Nem is gondoltam, hogy ilyen kapósak a vörösek. Most inkább többen csak keresnek, nincs dömping kiscicából. Egyik helyen azt mondta nekem a hölgy, hogy nem csak a kicsik játszanak, a nagyobbak is. Tényleg. Keresek egy év körülit a menhelyen. Kiválasztottam Csocsót, felhívtam a gondozót és érdeklődtem. Válasz : csak olyan helyre adjuk ahol garantálni tudják, hogy benti cica lesz, mert ha kimegy az udvarra ott betegségeket kaphat el. Szúnyoghálójuk van? Az fontos, ne tudjon kiugrani. Már ekkor kezdett nem tetszeni a dolog. De azt hazudtam csak benti lesz. Tovább kérdez: másik cica van a háznál? Ha igen, akkor el kell vinnie HIV és valami más betegség szűrésére. Az összeg 25 ezer Ft lesz. Biztosnak kell lennünk benne, hogy nem kap el fertőzést. Ekkor már megköszöntem a tájékoztatást és mondtam , hogy ez így már sok, az érdeklődésem tárgytalan.


Egy napja ezen bosszankodom. Átestek a ló túloldalára. Így nem teljes , boldog élethez segítik a cicákat! Olyan mintha inkább akadályokat állítanak az örökbefogadáshoz. Jó az a cicának ha soha nem mehet ki? Ha meg elkap valami nyavalyát akkor meg lesz gyógyítva. Hát nem?


Az interneten a NOÉ állatmenhelyre is sok a panasz. Egyik kutyusra vágyó gazdi azt írta betartotta a szabályt miszerint háromszor kell meglátogatni a kutyát mielőtt elviszi. Mikor ment érte elmondta, hogy a felesége gyermeket vár, ami akadály lett. Mondván: az megzavarhatja a kutya nyugalmát és elküldték. ?????  Gonosz vagyok és azt feltételezem direkt csinálják, hogy több adományt tudjanak begyűjteni. Számomra hallatlanul idióták a szabályaik. Nem életszerűek.






Egyik nap olyan jó ötletet láttam. Sós palacsinta tésztába kisebb darabokra vágott újhagymát tettem és kisütöttem. Kőrözöttet készítettem, avval kentem. Olcsó és finom. Ez volt az ebéd. A képeket fordított sorrendbe raktam fel. Bocsi.

5 megjegyzés:

Névtelen,  2024. március 22. 19:09  

Totális idiótaság.... a fiamnak is elpusztult a cicája, szeretett volna egy másikat, de a menhelyektől hamar elment a kedve. Keresték az "álomgazdit" (így, szó szerint), aki csak a lakásban tartja, mittudoménmilyen nyilatkozatokat ír átvételkor alá, stb. stb.. aztán lementünk falura, és egy helyett hoztunk két igazi "vidéki" cicát, akik az eltelt egy hónapban tökéletesen beilleszkedtek közénk, éjjel bent a házban, nappal meg kimennek, ha akarnak :) Katalin

Tüzes Beáta 2024. március 22. 20:11  

Katalin: örülök hogy írtál. Valami nincs rendben a menhelyeknél, szó szerint idiótaság ami zajlik. Én is már csak háztól remélek cicát.

Holdgyöngy 2024. március 22. 23:18  

Kutyakeresesnél tapasztaltam ezt. Öreg voltam, de a gyepin éppen volt egy hasonló korú kutya. Annak nem voltam öreg? Sterilizaljak a cicákat, sokba kerül, biztosra mennének. Csak...cipővel is vihető be lakásba fertőzés. S persze sok a felelőtlen gazdi is. Csak ez így éppen a ló túlsó oldala

Rita 2024. március 24. 9:15  

Nagyon jól néz ki a palacsinta!

Aviator 2024. március 25. 22:30  

I'm grateful for the positive change your blog has brought into my life. Gain insights into game development behind Aviator on our blog.