Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. április 19., péntek

Bemutatom Csillagot



Ici-pici kicsi cica. Háztól hoztam 6 hetesen. Már szilárd kaját eszegettek, anyjuknak biztos nincs elég teje, így el lehetett hozni. Eszik, játszik, pisil és alszik. Rövid időszakonként felváltva. Nagyon baba. Semmitől nem fél, emberhez szokott, szobában nevelkedett, egy nyugodt környezetben. Imádnivaló!




 

Míg kiscicát kerestem összegyűjtöttem pénzt erre a rózsaszín játékházra. Kislányt akartam és mikor megláttam az Ali expressen tudtam hogy ez kell nekem. A Fressnapf-ban minimum a háromszorosába kerül. Ott is szoktam nézni ezeket a holmikat, mert nagyon jól összeállított dolog ez, de tudtam, hogy nekem ilyen soha nem lesz mert  60-80 ezer között vannak. Én 24 ezer pénzért vettem. Meg még rózsaszín is! Nagyon nehéz kiscicához jutni, most nagyon örülök.

6 megjegyzés:

Névtelen,  2024. április 19. 17:52  

Legyetek nagyon-nagyon boldogok együtt!!! :)
Szeretettel üdvözöl egy régi zugolvasód, 4 cica gazdija a Dunakanyarból

Névtelen,  2024. április 19. 19:03  

Naggyon cuki! :) Katalin

Rita 2024. április 21. 16:11  

Nagyon édes ez a picurka!

Holdgyöngy 2024. április 21. 21:10  

Bársonytalp Egyesült, tele vannak sajnos cicákkal. Nagyra nőjön nálad! Most nincs macskám, ha látok valahol kicsit mindig belehalok.

agnesordog 2024. április 24. 19:30  

Györörű a kiscica ! Legyen sok örömötök egymásban ! Maszatkám a héten töltötte a 16. évét ! és hála az égnek , egészséges !