Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. április 25., csütörtök

Hímzés, kert


Kész lettem a tavasz királynőjével. Már keretben, plastic mögött fényképeztem, így nem túl jó a kép,




de jól mutatnak egymás mellett a nyári teázó lányok és a tavaszi vidám színű hímzések.


Pear és Olivér fiam elhatározták, hogy összeházasodnak .😊 Még várnak a menyasszony papírjaira Thaiföldről, én meg addig esküvői hangulatba ringatom őket a francia hímzéssel:




Olyan jó készíteni ennek a kollekciónak az egyik képét. Mind imádom!




Nézegetem mi legyen egy nagyobb kép amibe belefognék és merészen megvettem az Etsy online letölthető és nekem tetsző képét. Ezektől mindig félek, hogy talán túl pixeles. Ebben az esetben a készítő azt írta, hogy géppel és kézzel is készítette a mintát. Reménykedem....






Veszem a virág palántákat az OBI-ban, virágosnál. Annyira szeretnék egy szép virágos kertet! Eddig hiába. Az eper össze vissza futott a kertben, én meg hagytam. Most virágzik, így nem bántom, de egy helyre akarom korlátozni, ezeket a virágok közül majd eltüntetem. A lányom azt mondta, hogy szebb lenne, ha a virágok mellett fű is lenne. Valóban. Na de hogyan fogom vágni, hogy a virágok ne sérüljenek meg? Elhatároztam, hogy veszek műfüvet. Valahogy igyekszem megoldani, hogy pofás legyen. Nem szárad ki, nem kell vágni, sok előnye van.  Éljen a tavasz, mindig nagy terveim vannak!




 

A cica felmászik a nadrágom szárán, az ölemből meg már az asztalon is van. Elővettem Pötyi cicám kis kosarát és most ő szundikál benne amíg hímzek. Panaszom van Csillagra: egy kis ördög. A függönyön lóg, nyifi nyafi ha valami baja van. Mostanában senki nem alszik, még nincs beállt ritmusa. 7 hetes, nagyon kicsi még.

5 megjegyzés:

Tündérke 2024. április 25. 20:21  

Nagyon szép lett a hímzés!
Remekül mutat együtt a kettő.
Gratulálok a közelgő esküvőhöz :)
Én is imádom VE-nek ezt a kollekcióját.
Drukkolok, hogy jó legyen hímezni a mintát, mert nagyon jól néz ki, nagyon ígéretes :)

Talajtakarásra inkább mulcsot ajánlok műfű helyett.
Én ebből a cikkből tanultam sokat:
https://koviterko.hu/blog/mulcsolas-a-terkoves-kertben/

Mi a ciprusok alá geotextilt és mulcsot teszünk, de a virágok, bokrok alá csak mulcsot.

Névtelen,  2024. április 26. 10:29  

Köszönöm a tanácsot!

Rita 2024. április 26. 20:18  

Gyönyörű ez a tavaszi hölgy! Sok szépet tartogat ez a tavasz-nyár nektek!

Fáni 2024. április 27. 17:33  



Nagyon szép lett a tavaszi hölgy.
A cicus nagyon kis cuki.

Gratulálok a fiadéknak :)

agnesordog 2024. május 4. 12:49  

Gratulálok a Fiadéknak ! Jó, hogy emlékeztetsz , hogy ez a készlet is még kivarrásra vár valamelyik doboz aljában .

A cicus nagyon kedves, és mind egyéniség, pár év , és már megnyugszik, ha már jól ismeritek egymást !