Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. május 17., péntek

Éljen a tavasz...


...a finom gyümölcseivel,




és az első virágom a kertből.




A csillagfürt már virágot hoz! A legtöbb most ültetett palántám nem fejlődik ilyen látványosan.




Olivér fiamtól kaptam anyák napjára ezt a hortenziát. Kiültetés után lekonyult a virága, az összes levele. Nagyon bántott és utána olvastam a neten ( nagyon jó dolog ez a mobil ) hogyan kell vele bánni. Átültettem most már árnyékos helyre, tőzeggel kevert földet szórtam köré és nagyon sokat locsoltam. Az eső is segített nekem és ma reggelre életre kelt, kivéve a virágokat. De az nem baj, majd lesz másik.




Peartől kaptunk pár thai kaját. Ezt a rizst csak meg kell melegíteni. Nagyon praktikus. Nálunk miért nincs ilyen?




Csillag lassan kinövi a kosarat. Voltunk oltásokon...


Állandóan akciózik. Ide szalad, oda szalad és néha rám ugrik mikor megyek. Bukdácsolunk egymásban. Úgy döntöttem beiratom kommandó képzőbe.




Az örökbe fogadott kutyus elérte az ivartalanítás idejét és a képen: mikor haza hozta a fiam kómásan.
Két napig bírta ezt a csini rucit, de utána le kellett venni róla mert tépte.


Kínából több jópofa játékot rendeltem a cicának, de szívesebben játszik egy összegyűrt papírdarabbal.




 

Haladok az esküvős képpel. Nagyobb munka mint elsőre látszik a minta alapján. 

0 megjegyzés: