Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. szeptember 29., vasárnap

Felújítom a nappalit



Kezdve a kanapéval, ahol a rugók lesüllyedtek és elfáradt a szivacs, szóval gödör volt ott ahova a férjem a legtöbbször leült. Ki akartam dobni és újat venni, de elrettentett az ára. Ráadásul nem is láttam kényelmes kanapét, így lebontottam a szivacsot, újat rendeltem. Ez volt 15 ezer FT, az új huzat meg 17 ezer, így 32-ből lett új és kényelmes ülőfelület. Azért foltokban van kitépve, mert a kutya is segített.





A rugók alá fakanalat tettem és avval húztam vissza méretre, a vastag ficszerűségről nagyon nehéz volt lebontani a régi szivacsot. Az új szivacs:


  


Ennek a tetejére került még egy vastag bélésanyag, olyan amit a kabátokba is teszünk.


😊
   


Meglepően könnyű volt a huzatot megvarrni, a nehézséget csak a mérete okozta. Két asztalt toltam össze, hogy a két méter anyagot ki tudjam teríteni. A régi párnákat kisebbre szabtam és a huzathoz illő színeket választottam. A fehér kivételével maradék anyagokból. Aztán tadam!






A kanapéval szemben levő részt is átrendeztem.


Matricák:









Ezen a babatakarón. De kár hogy nem látszik milyen szép világos zöld. Maradt annyi anyag, hogy lepedőt is tudtam varrni a babaágyba.


Elfoglalom magam és mostanra már rendben vagyok.

1 megjegyzés:

Rita 2024. szeptember 29. 18:58  

Micsoda munka! Nagyon ügyes vagy!