Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. október 9., szerda

Sok a teendő...



...és ez jó, csak kimerítő. Már sokkal kevesebbet bírok. Van szeretem és nem szeretem dolgom. Szívesen kézimunkázok, egyre jobban tetszik a hímzett kép és ötletelek, felújítok. Új életszakasz, új otthon. Utálok lomtalanítani, mert nálunk most az van. Rengeteg dolgot dobtam ki a gyerekeim segítségével. Nem kedvencem a sok ügyintézés sem ami ilyenkor szokásos.





Elővettem az őszi képeimet. Szeretem az őszt.





A temetés szomorú, de szépen megszervezett volt.




 

Valamelyik babámról leesett ez a kalap és az alvó cicára tettem. Cukiság. Persze csak a fénykép kedvéért.

1 megjegyzés:

Holdgyöngy 2024. október 9. 22:35  

Szép lesz ez a kép, ha elkészült. Jó, hogy van segítséged. Jobb együtt lomtalanítani., s teret adni a tovabblepesnek. Éppen na nézegettem a babákat, s emlegettelek.