Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. szeptember 7., szombat

Nehéz napok, hetek, hónapok


 


Életemnek ebben a fázisában nagy szerepet játszik a hímzés. Kikapcsol a napi teendőkből. Bármikor elkezdhetem és befejezhetem ha pattanni kell. Mert kell. 


Mostanra már megszokottá vált mit csinál a lányom és mit kell nekem. Mivel dolgozott a Heim Pál Kórházban rutinosan adja be az injekciót és az ő feladata a gyógyszerek szortírozása és ha kell, pl. CT-re kíséri a férjemet. Én bevásárolok és pépeset főzök, mert csak azt ehet. Emellett körzetihez megyünk felváltva és telefonálunk az ügyeletre egy-egy új panasz esetén. Az ügyelet nem jön ki, de telefonon mindig irányítanak minket. Sűrűn kell a mentőt is hívni, mert azonnali beavatkozás kell. Ezt CSAK két ember tudja megcsinálni, ha egyedül lennék nem bírnám. Első osztályú ellátást kap tőlünk, ami meghosszabbítja az életét. Ma már enyhe sírógörcsre ébredtem, mentálisan nehezen bírom, a lányom nem olyan érzékeny. Múlt héten volt a fiam esküvője és mivel mentőt kellett hívni aznap, fel voltam rá készülve hogy nem tudok elmenni. De volt olyan szerencsénk, hogy nem kellett órákat várni, 40 percen belül itt voltak. Gyorsan zuhanyoztam, öltöztem és odaértünk. A fiam barátai akiket én is ismerek kérdeztek a férjem állapotáról és azon kívül hogy nagyon beteg nem tudtam mást mondani. Akkor döbbentem rá milyen fáradt vagyok és szívesen tartom távol magamtól a mindennapokat. Nem csak én, Pear is. Fárasztja a terhesség, mindig csak aludna. Hú, de bonyolult volt. Tolmácsot kellett fogadni, mert a fiamat nem engedték beszélni angolul. Lehet, hogy azt mondja: kérsz inni? Mire a menyasszony: igen. Marhaság. Kötegnyi hivatalos papír Thaiföldről és annak a fordítása. Belenéztem és számomra érdekes volt, hogy percre, másodpercre feljegyezték Pear születési idejét, továbbá azt is, hogy a kutya évében született, a többire nem emlékszem. Azt is most tudtam meg, hogy a keletiek sorsuk fordulása esetén új nevet vesznek fel. Szívesen választotta a fiam vezetéknevét.  Mindez gördülékenyen zajlott, jó szöveget mondott a házasságkötő. Mindenki boldog volt. Éljen!


A haldoklás egy nagyon hosszú folyamat, álomhalál az infarktus. 

4 megjegyzés:

Rita 2024. szeptember 8. 9:05  

Ó, Bea! Ez tényleg iszonyú nehéz lehet! Ölellek!

Névtelen,  2024. szeptember 8. 11:29  

Köszönöm

Fáni 2024. szeptember 8. 18:01  

Nagyon sajnálom, hogy ilyen nehéz napokat éltek át. Ez nem csak a hozzátartozóknak nehéz, de magának a betegnek is. Sajnos a testvérem mellett mi is átéltük ezt, pedig nem is mi ápoltuk. kívánom, a fiad házassága boldog legyen és örüljetek az új kis embernek.
Sok erőt kívánok Nektek.
A kézimunkád nagyon szép, én sajnos szinte semmit nem öltögettem a nyáron, a lakás sötét volt, egy oldalról jön a fény, kibírhatatlanul meleg, a légkonditól már minden bajom volt, izzadt mindenem. Na most talán beindul valami, az este már elővettem egy apróságot.

JuciKa 2024. szeptember 9. 7:38  

Sok erőt kívánok!