Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. augusztus 24., szombat

Nyűglődöm


Alakul a konyha.




 

Szülinapomra kaptam. Hihi  Fel is vettem.







Új érdeklődés. Mindig nagyon tetszett az ápolt kéz, de nekem a körömlakk két nap után sérül, csúnya lesz. Sokat pancsolok. Most kipróbálom a ragasztható műkörmöket. Első próbálkozásom nem sikerült, mert a kínaiban vettem ragasztót és pár nap után sorban jöttek le. Alaposan tanulmányoztam az interneten leírtakat és vettem francia hozzávalókat. Meglepő módon csak 400 Ft-tal drágább. Ez most fenn van három napja és nem mozdul. Nem jó műkörmöket vettem, mindegyik hegyéből le kell csípnem, mert nem szeretem ha nagyon hosszú és hegyes. Akkorára vágtam amekkora az alatta levő körmöm. Nekem a rövid, azaz S méret kell. Tetszik az eredmény. 





Jövő héten lesz a fiam esküvője és ezt a ruhát szeretném megvarrni. Két hete nyűglődöm rajta. Elfogy az energiám mire hozzá kezdhetnék. Mostanában nincsenek olyan napjaim mikor a saját dolgaimba bele tudnék merülni. Nehéz időszakom van, kedvetlen is vagyok.

3 megjegyzés:

Holdgyöngy 2024. augusztus 24. 17:59  

Ismerem miről írsz. S ha megajándékoznád magad egy újjal?

Rita 2024. szeptember 1. 15:01  

Jó készülődést az esküvőre! Sokat gondolok rád!