Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form


Öreg konyha
Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2024. augusztus 9., péntek

Sacher torta... is



Egyik nap vettem Sacher tortás fagyit és míg ettem rájöttem, hogy én még soha nem készítettem el ezt a sütit. Mobilon megkerestem a receptet, oh ez ilyen könnyű? Mindenem volt hozzá itthon és elkészítettem. A tetején azért csillog ennyire a csoki, mert rájöttem sokkal egyszerűbb befedni 1dl tejszín és 100g étcsoki vegyítésével. Addig melegítem mikróban a tejszínt amíg a csoki felovad, jól elkeverem, megvárom hogy hűljön és ráöntöm a tortára. Finomabb is. Csokis piskóta, sárgabarack lekvár, ennyi az egész és nagyon finom!





Én már az őszre készülök. Az egyik pólót vettem, a másikat varrtam és a főszerep most is a matricáké. A pólómániában 1000 Ft körül kaphatóak a kész pólók. Hurrá!




  


Minél nagyobb a hímzett kép annál jobban kirajzolódik a minta. Egyre jobb.




 


Vidámságot hoztak az életembe a cicáim. Nagyon szeretem őket. Nem volt véletlen az időzítés.  Sajnos hosszú ideje nagyon beteg a férjem és az időnk avval telik, hogy őt figyeljük a lányommal. Néha az ügyeletre telefonálunk, én e-mailt írok a körzetinek tanácsért. ( De jó, hogy ilyen lehetőség van! ) Áttétes lett a rák csontra, tüdőre és elviselhetetlen fájdalmak gyötörték. Két hete a fájdalomambulancián kapott a gerinc mellé csillapítót, az nagyon jó. Most nyugi van. Fel vagyunk készülve az elmúlásra.

4 megjegyzés:

Fáni 2024. augusztus 9. 18:01  

A tortát nagyon gusztusos és biztosan finom is.
Nagyon sajnálom, hogy a férjed állapota így leromlott. Nagyon sok erőt, kitartást kívánok Nektek. Szívem minden szeretetével gondolok Rátok.

agnesordog 2024. augusztus 19. 9:06  

Nagyon sajnálom, hogy rosszabbodot a helyzet ! Kitartást, sok erőt, jó egészséget kívánok , hogy tudd viselni , továbbiakat ! :-(

Tüzes Beáta 2024. augusztus 21. 18:37  

Nehéz. Bár megszoktuk, magunkra nincs idő. Tiszta zizi vagyok.