Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. június 6., vasárnap

Elkészültem...


Befejeztem ma festést, tapétázást és ennek nagyon örülök. Sok munka volt , de megérte. Praktikus dolog ez a felújítás, mert így minden alaposan le is van takarítva. A legjobb, hogy tudok máson is gondolkodni végre, már írom a listát mit akarok venni jövő héten a méteráruban...
Míg én pakoltam Dzsungelnyuszi pihent. Neki mindegy, hogy ezt milyen színű szobában teszi.


Sokkal jobban mutat minden ebben a színvilágban. Nagyon örülök, hogy rászántam magam! Tetszik!

2 megjegyzés:

Nina 2010. június 7. 8:37  

Egyet értek, gyönyörű a végeredmény, megérte a sok munka :)

Unknown 2010. június 8. 17:19  

Köszönöm.De jó,hogy vége!