Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. június 10., csütörtök

Petits Bonheurs kész




Tegnap lettem kész Madame la Fée-vel. Este lefestettem a kulcsot aranyra, ma felvarrtam és büszkén fotóztam, mikor a kislányom megérkezett avval az örömteli hírrel, hogy az egyik hobbi boltban kapott charmokat. Azonnal kicseréltem és nem bántam meg.


Úgy gondoltam más vászonra hímzem az abc samplert és benne hagyom a tűt is. Így mutatós.



Egy kis pancsi ebben a melegben. Alsó képen a futómuskátli már nagyon dúsan kivirágzott és még mindig rengeteg a bimbó rajta.


A kínai kel ilyen melegben virágba szökik és használhatatlan lesz. Gyorsan megelőztem és mind kitéptem,lett belőle rakott kel. Imádom a roppanósan friss zöldségeket.

0 megjegyzés: