Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. július 26., hétfő

The Bakery



Az előzőleg elkészített fagyis kép kedvet csinált a cukrászdához. Betervezett munka volt a közeljövőre, most ez is kész lesz. Legalább egymás mellé kerülnek a falra! Már az őszre gondolok, sajnos nehezen találok ízlésemnek megfelelő őszi képet. Kislányomtól kaptam egy pár keresztszemes újságot a hétvégén és bár én megfogadtam nem veszek ilyen lapokat többet, mert nem hímzek belőlük szinte semmit, most van egy pár kép aminek rögtön nekiállnék. Kimerültségig nézegettük. Szeretnék megint füzetborítót készíteni, mégpedig vidám mintával, hogy megkönnyítse a sötét, hosszú iskolaidőszakot és mosolyt csaljon egy nehéz óra után az arcára. Kedvet kapott hozzá, hogy Ő is készítsen egyet a barátnőjének. Mintaválasztás után tegnap hozzá is kezdett. Sajnos fémérzékeny, elhatároztam utána nézek lehet-e kapni különleges tűt fémérzékenyek részére. Ha valaki tudna ebben segíteni, hogy hol lehet kapni, nagy örömet okozna és előre is köszönöm.
Előrelátóan ma elmentünk Olivérrel vásárolni már az iskolakezdésre. Most cipőt, farmert, pólót. Következő hónapban tankönyvek, füzetek...Hű! Embert próbáló beruházások. Nem akarom gúnyolni a fiatalok ízlését, mert ez a mai divat rajtuk nagyon tetszik, de nem tudom vélemény nélkül hagyni. A farmer akkor jó, ha kopott, kellően gyűrött és meg van tépve. Szó szerint szakadt, lyukas több helyen és mindez embertelen áron. A póló azért elegáns legyen, a márkája nem mindegy. Mindenhol leárazások vannak, 50-70%, az én pénztárcám szerencséjére, így belementem, hogy kedvére válasszon, az Ő és az én örömömre sikeresen történt a beruházás. De azért nem bírtam ki, a pénztárnál megkérdeztem: -Tessék mondani ezért az árért otthon az egyik zsebben aranyat is fogunk találni?

1 megjegyzés:

Kriszti 2010. július 27. 14:35  

Hű, de jó lesz ez a hímzés!!:-))
Nyami!:-))