Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. július 17., szombat

Ice cream Sundae


Ebben, a most már kibírhatatlan hőségben mi másra is gondolhatnék, mint hűsölésre. A fagyis kép jó ötletnek tűnt. Az is, nem is a képpel van a baj, de már ehhez sincs kedvem. Csak a túlélésről szól minden óra. Amikor elkezdtem hímezni nem tudtam betelni a színeivel. Valóban olyan, mint egy pohár fagyi tejszínnel. A tejeskávé árnyalatú hímzővászonról pedig eszembe jutott a The Bakery nevű kép, amit elő is kerestem és nagy kedvet kaptam annak is az elkészítésére ugyanerre az alapra. Ahhoz kellenek Crescent Colours fonalak. A következő órát avval fogom tölteni, hogy megpróbálom egyeztetni melyik színt tudom kiváltani a Nina által festett fonalakkal. Miért rendeljünk külföldről, ha van egy kiváló magyar tervezőnk?!


Megint befőzéssel töltöttem a délelőttöt. Váratlanul ért, hogy 150Ft-ért tudtam venni őszibarackot. Nagyon szeretem sültekhez is, ezért lelkesen vettem 10 kg-ot. Azt hittem pillanatok alatt lehúzom a héját, kettéválasztom, üvegbe rakom és fől, amíg én hímzek. Haha!
A héja nem jött le, hámozni kellett. Legalább hármat péppé trancsíroztam, mert lehetetlen volt leválasztani a magjáról. Feladtam, újragondoltam. Eredetileg eszem ágában nem volt lekvárt is főzni, mégis az látszott a legjobb megoldásnak, hogy szépen levágom a felét késsel, ebből befőtt lesz. A másik, már nyomódott felét lekvárnak elkészítem. Már nem is bánom. Lett ez is, az is. De most ez sok időt vett igénybe, egy darabig hallani sem akarok befőzésről!

7 megjegyzés:

Nina 2010. július 17. 20:23  

Egy hős vagy, hogy ebben a kibírhatatlan melegben befőzöl! Én képtelen vagyok, ebédre is csak salátákat gyártok :)

Köszönöm a kitüntető kedvességed :) Igyekszem majd bővíteni a palettát, most kapok egy jókora adag fonalmennyiséget, de festeni ilyen melegben nem tudok. Remélem, hamarosan hűvös szelek fújnak és napokig betemetem magam a fonalakkal :)
A kép gyönyörű lesz, tényleg fagyira emlékeztet!

Melegben hímezni sem jó, elolvad a tű a kezemben.... Semmihez nincs kedve az ember lányának 30 fok felett....

Unknown 2010. július 17. 20:41  

Csak salátákat?Annál jobb nincs.És az is munka!
Crescent Colours kiválthatatlan a fonalaiddal.Gagyik ahhoz képest .Inkább Waterlilies.Kéne egy lista,mi váltható ki a Te fonalaiddal!
Bea

Kriszti 2010. július 17. 20:45  

Szia Bea!
Láttam írtál, majd hétfőn írok a címedre, jó? Most nagyon meleg van itt a gép mellett, így csak ennyire futja...
Szép estét!

Nina 2010. július 18. 20:01  

Lista? :)) Majd akkor, ha eljutok odáig, hogy meglegyen az általam már jónak ítélt 25-30 színből álló kollekció, állandó jelleggel :)
Egyébként azért nem váltható Cc-vel, mert szándékosan nem akarok olyan színeket csinálni, ami más márkában van... Maximum hasonlót, de pont olyat nem szabad :)

Lia 2010. július 20. 12:19  

Ennek a fagyis képnek a színei valóban nagyon szépek! Kedvet is kaptam egy-két(három, négy...) gombóc fagylalthoz!

Unknown 2010. július 21. 19:26  

Drága Lia!Lehet az 5-6 is.Amúgy ez a kép az őszibarackbefőttről igazán kiváltja a fagyit.Kár,hogy főzés után elvesztette ezt a szép piros márványos jellegét.

Unknown 2010. július 21. 19:26  

Drága Lia!Lehet az 5-6 is.Amúgy ez a kép az őszibarackbefőttről igazán kiváltja a fagyit.Kár,hogy főzés után elvesztette ezt a szép piros márványos jellegét.