Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. augusztus 2., hétfő

Füzetborító




Ez egy kis tündéri minta, a lányom választotta magának. Füzetborítónak készül és stílusosan lesz egy hozzá illő könyvjelző is. Nekem idegen a Halloween és a Valentin nap is. Az általános iskolában évek óta van egy láda ,ahova Valentin nap alkalmából szerelmi kívánságokat lehet bedobni. Halloween alkalmából pedig az angolosok játékos angol feladatokat kapnak és ismerik a történetét az ünnepnek, miszerint azért öltöznek ijesztő ruhákba és járják az utcát, hogy a halottak napján visszatérő rossz szellemeket elijesszék.Ilyenkor buli van a sulikban. Egyik alkalommal Olivért vastagon betekertem gézbe, mert egyiptomi múmia akart lenni, amuletteket tettem a géz alá, finom(szó szerint)művért vettünk stb. Nagyon jól nézett ki. De csak itthon. A géznek nincs rugalmassága, mire az iskolába ért lógott rajta, igazi strapás múmia lett és kényelmetlen is volt neki a jelmez. Én még mindig nem értem miért kell Magyarországon is ünnepelni az angolszász ünnepeket? Csak. A fiatalok köszönik szépen, jól vannak ebben a mai világban. A kislányom meg egyenesen imádja a halloweenes vidám figurákat. Hát, akkor legyen ilyen a füzetborító!

0 megjegyzés: