Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. szeptember 8., szerda

Doki

Orvosnál voltam ma, mert be van gyulladva a szemem. Rendszeresen szedem az antiallergikumot, de ki kell egészíteni szemcseppel. Tombol az allergia, ahogy a Nővérke fogalmazta, már nem tudtam hímezni sem, muszáj volt evvel a problémával foglalkozni. De nem ezért írok, ha már ott voltam kérdeztem az oltásról. Tavaly úgy volt,hogy először AB, két héttel utána HP.Kértem most is, de még nincs, kombinált oltásként lesz októbertől. Ez jó hír. Visszamegyek egy hónap múlva és kérem. Mindenkinek ajánlom, mert inkább az oltás, mint a betegség!

1 megjegyzés:

Lia 2010. szeptember 9. 9:11  

Én is biztosan be fogom oltani magamat. És ezt én is mindenkinek ajánlom!