Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. szeptember 11., szombat

Victoria


Benéztem a Flickr-re,hozzászólások után nyomozva,ha nem jár ott senki,akkor kihozom a képeket a blogra. Azért választottam a Victoria munkákat, mert kedvenceim és igen vágyom megint elkészíteni valamit a minták közül. De ez csak egy hirtelen ötlet.
Dimensions képemet készítem, szépen haladok,ha kisüt a nap, fotót is mutatok.Addig is ezek:



Gazebo Roses Sampler


Heirloom Christmas rózsaszínben...


...és piros változatban. Ha jól megnézed, profi keretezés után rogyott meg a vászon üvegen belül. Ugyanez történt a Gazebo-val is. Ezen a fotón még nem látszik(Gazebo).Gyönyörű a keret, de valahogy nem megy nekik a kép kifeszítése. Sokat gondolkozom keret készítésén...Még nincs kialakult elképzelésem. Ha valakit érdekelne natúr fakeret méretre,kérem jelezze,meg tudjuk beszélni!

4 megjegyzés:

Nina 2010. szeptember 11. 22:16  

A sok szép Victoria Samplert látva egészen megjön a kedvem hozzá :)
A rüzsaszín karácsonyos a kedvencem, itt lapul már legalább 2 éve a készlet, rám várva...

Ami a keretezést illeti:
bármelyik keretező mesterrel pont ugyanaz az egy problémám van: nem tudnak kézimunkával bánni. Egy képet, posztert, papaírlapot könnyű kasírozni és keretezni, hiszen eleve párhuzamos oldalai vannak, kemény, nem rogy össze, nincs benne szálirány, stb. Az én keretező mesterem 35 éve keretez bármit, de kézimunkát az én szememnek nem elég jól. így én keretezem a sajátjaimat :) Persze ez sem hibátlan, de jobb :D
Márcsak keretet is magamnak kell gyártanom, és akkor tökéletes lesz ez is :D

A mézeskalács hézikód is annyira szép, egyszer nekem is kell :D

Unknown 2010. szeptember 11. 23:20  

Nagy örömet okozna végig követni a karácsonyi samplert bárkinél.Minden részlete élmény.De valahogy senkit nem érdekel.Pedig különlegesen szép minta!

Lia 2010. szeptember 12. 18:43  

Mind nagyon gyönyörű! A házikó ráadásul bájos is.
Eddig minden saját készítésű kereted jól sikerült!
Hogy a hátulját is meg kell ölteni, azt nem szabad elfelejteni megemlíteni. Akkor talán kevésbé rogy meg.

Márti 2010. szeptember 14. 19:39  

Gyönyörű karácsonyfák és a házikó is olyan, de olyan szép (nem kis munka egyik sem!)!