Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. szeptember 14., kedd

Maggie the messmaker


Kész a kép fele, talán kicsit több is. Örültem, hogy süt a nap és nem csak a fotó miatt.
Tegnap szülői értekezleten voltam és lehet, hogy furcsán hangzik, de szeretek elmenni. A fiúk nem olyan nyíltak, mint a lányok és itt legalább megtudom mi az elvárás a tanévre. Megtudtam, hogy gépírást is oktatnak, égtem, mert Olivér itthon nem említette. Utána megijedtem, mert a gyerek vakon ír, azaz nem néz a billentyűzetre írás közben és azt hittem ebből baj lesz, mert a gépírásnak szabályai vannak. Melyik betűt mi után kell leütni és a már megszokott beidegződése után nagyon nehéz lesz szabályszerűen teljesíteni,de megnyugtattak, hogy ez nem lesz követelmény. Szöveget kap amit le kell írni, kész. Teljesíti fele annyi idő alatt mint a többiek.. Amikor hazaértem megkérdeztem miért nem beszélt róla, válasz: mert ez egy akkora hülyeség..
Természetesen nem az, de körülbelül ilyen a hozzáállása mindenhez. Bejött az igazgató is és elmondta valószínűleg az intézmény megszűnik, még harcolnak a fennmaradásért, de az iskolát be akarja zárni az önkormányzat. Én erre nem tudok mit mondani, ha bezárja, akkor máshova megyünk.Nekem a cél a fontos, hogy az hol valósul meg, az nem érdekel.

1 megjegyzés:

Lia 2010. szeptember 15. 8:50  

Ez a kép egyszerűen gyönyörű! Ráadásul cicás is :)
Olyan részletgazdag, hogy mindig lehet rajta valami újat észrevenni.
Hopp!
Ott egy kutyus a bal sarokban XD

Az iskolaváltás azért mégiscsak rossz dolog. A gyereket terhelheti a változás.
De sok sikert ehhez az évhez, akárhogy is lesz!