Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. szeptember 26., vasárnap

Kandalló


Egy francia mintafüzetben találtam ezt a karácsonyi képet. Érdekessége lesz, hogy apró, igazi facsipeszekkel van a kandallóba lógatva 3 szív alakú mintácska.
Ma már igazán ősz van. Egyes fa levelei hullanak, de a legtöbb még zölden tartja magát. Ma nagyot sétáltam és megbántam, hogy nem vittem magammal fényképezőgépet. Gyönyörű a vadalmafa. Tele apró tűzpiros terméssel, bár sokat levert az eső. Nálam, a kis haszonkertemben elrohadt a paradicsom, későn kezdett beérni és a sok eső nem segített rajta. 4 nagy vödörrel szedtem össze és dobtam a komposztba. Kitéptem a paradicsomot tövestől, felesleges vegetálnia, ne fogyassza a tápanyagot a földből hiába. Azt hiszem a tegnap bekapcsolt fűtés már menni fog folyamatosan. Ez van.

2 megjegyzés:

Kriszti 2010. szeptember 27. 13:38  

Még elég ufós,nagyon várom, milyen lesz!!!:-)

Lia 2010. szeptember 30. 9:36  

Az a kis csizmácska tündéri!