Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2010. október 20., szerda

Christmas Gazebo Sampler




Megvettem ezt a rég áhított Victoria mintát és azonnal hozzá is láttam. Nekem rituálé egy ilyen sampler, imádom. Egy délutánt töltöttem a hozzávalók kiválasztásával, mert nem rendeltem készletet. Már most szinte biztos, hogy a fehér Kreinik Mori nem lesz elég (egy egész, bontatlan fonál), kidobtam a papírját, nem néztem meg hány méter, de tuti kevesebb, mint az átlag DMC. 2mm-es kagylógyöngyből pedig 19 kellene, nekem 18 van,de ez nem gond kettőt ízlésesen pótlok 3mm-essel. Már ilyen sok megrendelt Victoria készletből lehet gazdálkodni. Pontosabban a maradékokból. A Heirloom Christmasból sok gyöngy marad és valamiért a Jingle Bells Xmas Free Farm-hoz tartozó accessory pack kettő kép hímzéséhez elég fonalat ad. Nem azért, mert akciós volt amikor vettem, ez így van most is. Érdekes, de öröm, mert téli képekhez felhasználható a színegyüttese. Szóval volt miből válogatni, amit imádok! De ezt a képet most készíteni is!

5 megjegyzés:

Laucica 2010. október 20. 21:17  

Ez gyönyörű lesz!!! Nagyon tetszik!!!

Nina 2010. október 20. 22:22  

Jajj már megint milyen gyönyörűt hímzel!!
A Kreinik Silk Mori 5m (és kapható fél motringban is), és 6 szálas.
Kreinik.com-on olvasom, lusta vagyok elővenni egyet és azon nézni :D

Nekem fura, hogy egyből mindent ráhímzel... Én először csak a fonalrészeket szoktam, hogy levasaljam.... Soha nem hagyom vasalatlanul a kész munkát, de ha már menet közben gyöngyözöd-szalagozod, hogy fogod kivasalni? Nem lesznek ezek útban?

Unknown 2010. október 20. 22:53  

Hű,de jól mondod!A gyöngyös részt azt puha törölközőbe illesztve kivasalni tudom,de a selyemszalagot azt nem!Balról már nem gyűröm,onnan tartom.Muszáj voltam selyemszalagozni,látnom kellett milyen lesz!Ezt a részét már nem vasalom.

Lia 2010. október 22. 13:03  

Ez gyönyörű lesz!
Persze minden Victoria nagyon mutatós.
Alig várom, hogy készen lássam!