Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. január 20., csütörtök

"C" Is For Kitty-Cat



Egy SweetheartTree minta. Több betűvel létezik, mind nagyon aranyos. Wisper nevű fonalam nem volt itthon, a felső kép sarkában látható kötéshez való motringot vettem elő, avval hímeztem helyette, mikor kész lett a minta, körömkefével kócoltam szőrösre. Nem voltam benne biztos, hogy ez az ötlet jó, gondoltam kibontom, ha csúnya lesz, de bevált.



Hétfőn megérkezett a megrendelt Madame la Fée mintám. Olyan jól esett az a személyre szóló kis üzenet, amin boldog új évet kívánt a csomagoló, hogy lefotóztam. Amikor a lapokat vettem ki nézegetni, akkor először kipottyant közülük egy arany kulcsocska, később egy arany lakat. Ennek még jobban örültem, ugyanis medálokat nem rendeltem a kézimunkához. Valakinek ott csomagolás közben nagyon jó kedve volt és a nagylelkűsége engem is jókedvre derített. 0 euróér kérhető tőlük a 2010-11-es katalógus. Ezt nézegetve biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz az utolsó minta amit meghímzek ebből a kollekcióból. Nagyon tetszenek.

3 megjegyzés:

gromine 2011. január 20. 18:47  

Nagyon aranyos lett !!
Milyen jó ötleteid vannak:))

Lia 2011. január 21. 9:04  

Juj! Nagyon nagyon cuki lett ez a cicás kép! Love!

A Madame la Fée minták nekem is tetszenek, nagyon ötletesek, "otthonosak".

Dóra 2011. január 21. 9:35  

Tök jó lett a bolyhos macska is!

És itt írom, hogy haláli a zöld foteled:-DD Nagyon szép, precíz munka!