Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. március 30., szerda

Cica


Erikától kértem és kaptam meg ennek a cicának a mintáját. Ez első saját készítésű állatkám és oda vagyok érte! A hímzőasztalommal szemben lóg kunkori farkánál fogva, hogy naponta mosolyra fakasszon.


Újabb részlet, most már biztosan be is fejezem!


Nagyon tetszik a patchwork! De én úgy ítélem meg nem tudnék egy ilyet elkészíteni. Pedig ez a játékbolt karácsonyi témája és gazdag részletessége miatt nagyon izgat. A képet letölthetitek, kinagyíthatjátok. A4-es méretben nekem túl kicsi, én is több részletben nagyítva nyomtatom ki és meglátjuk, lehet, hogy elkészítem. Csak éppen soha nem csináltam ilyet és azt sem tudom hogyan kezdjek hozzá.

7 megjegyzés:

xJuDesign 2011. március 30. 18:40  

A cicás képed valami csodaszép lesz! Már nem sok van hátra, hajrá! :)

Nagymamis 2011. március 30. 20:38  

Húúúú! Hogy Te milyen ügyes vagy! Nagyon édes a cicuska! A hímzett cicás képed pedig csodaszép! A patchwork már az én fantáziámat is megmozgatta, de az edényfogónál tovább nem jutottam. Nagyon ügyes vagy!

Laucica 2011. március 30. 20:39  

Milyen szerencsés vagy, hogy ilyen édes cica fakaszt mosolyra majd naponta!:)) Imádnivaló lett!:))
És a cicás képedre nem is tudok mit írni, szerelmes vagyok belé!!!!

Ányi 2011. március 30. 21:01  

Nagyon édes a cicus!

Unknown 2011. március 30. 22:16  

Köszönöm a sok jó hozzászólást!

erdoseva55 2011. március 31. 6:47  

Nagyon tetszik a cicácskád. A nagy kép meg:...hát csak egy simi a kezedre érte.

Lia 2011. április 1. 9:56  

Hófehér cica!
Imádnivaló!

A nagy képből már nincs sok hátra, alig várom, hogy készen lássam. Nagyon szép kép.