Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. március 11., péntek

Elkészült



A kép jobb sarkában az abc betűi lettek volna eredetileg, de valamiért én nem kedvelem. Gondolkodtam mivel válthatnám ki és eszembe jutott, hogy egy éve teszem ide-oda ezt a kis szárított virágot, kézimunkához szerettem volna felhasználni, de csak most adódott lehetőség rá. Van még egy gyönyörű pávatollam is, annak is ezt a sorsot szánom, de az ilyen kellékekhez harmonikus együttest találni nem könnyű. Mindegy, megvár.
Igen, szerintem is megszállottként hímzek, kicsit zavar is. A tv-t is úgy" nézem", hogy közben hímzek délután és este kb. 4 órát. Elalvás előtt meg ötletelek, mintákon gondolkodom.

6 megjegyzés:

erdoseva55 2011. március 11. 17:37  

Nagyon szép lett, jó ,hogy lehagytad a betűket, nekem így tetszik.

Lia 2011. március 11. 18:51  

Ez így igazán egyedi lett! Jó ötlet szerintem a különböző anyagokkal kombinálni a hímzéseket.

gromine 2011. március 11. 20:26  

Nagyon szép lett és milyen jó ötleteid vannak.

Laucica 2011. március 12. 18:01  

Nagyon szép minta, olyan finom, olyan puha! A virágok tényleg jó ötlet, sokkal személyesebb, mint az ABC!
Én már az idejét sem tudom, mikor "néztem" szó szerint tévét utoljára:D az elalvás előtti ötletelés pedig szerintem kifejezetten jót tesz, megnyugtat, nem úgy, mintha a problémái megoldásán agyalna az ember! Szeritem:)

Unknown 2011. március 15. 16:55  

Laura,problémákon is ötletelek, nekem azért megy flottul a nap, mert már előre tudom mit kell tennem.Jó dolog az előre tervezés,de már rájöttem,hogy csak egy napra érdemes.

Dóra 2011. március 18. 7:41  

Eszméletlenül gyorsan elkészült ez is! Nagyon tetszik!