Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. március 20., vasárnap

Maggie the messmaker


Mostanában nagy képekre vágytam, így harmadszorra is elővettem ezt a csodaszobát. Én szívesen venném birtokba, de legalábbis elnézelődnék benne. Most még szent elhatározásom, hogy be is fejezem ezt a képet. A végén ki kell mosnom, mert csúnyán elpiszkolódott, nem is csoda, összességében hónapok óta van kézben. Amit az elmúlt héten készítettem, az a jobb felső rész, a kutyustól és a kosártól felfelé.



Egyetlen kis apró virágocskám, de hogy tudok örülni a látványának!
Küszködök a nehezedő anyagi helyzetünkkel, esténként meg a CCN-t nézzük a férjemmel. Mióta Japánban volt a földrengés, naponta nyomon követjük az eseményeket. Anita, a lányom barátnője Kínában tanul ösztöndíjjal és mint nemzetközi egyetem, japán, koreai és más nációbeliek az osztálytársai. Egyik japán kislány azonnal haza akart menni amikor a rossz híreket meghallotta, de az egyetem vezetősége nem engedte. Okos döntés volt. Pár nap múlva kapta hírt, hogy az öccse, a szülei és a nagyszülők is mind elhunytak...
Az iskola vezetősége felajánlotta maradjon ott, nincs hova és nincs kihez hazamenni. Ez szomorú hír és nem az egyetlen tragédia.
Elképedek azon mennyi földrengés van azóta is naponta! Csodálom, hogy az a sziget még nem esett darabokra. Persze ez az én laikus meglátásom és butaság, meg talán az is, hogy ez ennyire foglalkoztat.

5 megjegyzés:

Lia 2011. március 23. 20:25  

Nagyon tetszik ez a cicás kép. Igazi nagy munka és látványos is.

Dóra 2011. március 24. 13:24  

Wow! Hatalmas munka és micsoda színei vannak.
Állati, hogy mennyi nagy munlád van neked is!

A Japánban lévő helyzetre mi is sokat gondolunk. Valszeg valamennyit fogunk adakozni is.

katha 2011. március 24. 16:58  

ez már most gyönyörű! :)

Nagymamis 2011. március 24. 19:50  

Küldök Neked egy virtuális ölelést! És köszönöm, hogy megosztod ezeket a szépségeket velünk!:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

erdoseva55 2011. március 25. 8:54  

A sok igényes munkádért küldök neked egy jó szót, egy baráti ölelést.
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html