Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. április 12., kedd

Kagyló






A különleges öltésminták miatt nagyon megtetszett ez a kép. Hát nem volt egyszerű , különösen a közepén kitalálni hogyan is öltsem. Az egyik gyöngy így áll, a másik ellenkező irányba, összességében pedig nincs jelentősége, nem bontottam vissza. Ma elmentem a hobby boltba hozzá illő keretért, csak ráraktam, de nem marad natúr fa, kagylókkal készülök kirakni és megy a mű a fürdőszobába.


A boltból viszont mást is vettem, következő munkámhoz, meg csak úgy a kávés szalagot, mert nagyon jól néz ki és csak 170 Ft egy méter.


Hétvégére túrótortát készítettem, ezt a receptet már másodszor készítem, mert nagyon finom és most nem zuhant össze, így fotózni is érdemes volt.
Recept:http://mohakonyha.blogspot.com/2009/07/piskotacsigas-meggyes-turotorta.html

7 megjegyzés:

Nagymamis 2011. április 12. 17:58  

Beáta ez nagyon szép! Ezeket a különleges öltéseket hol tanultad?
A vászon és a szalagok mutatósak, a tortád láttán pedig nyelek csak nagyokat! Főleg így a tavaszi fogyókúra idején!

Unknown 2011. április 12. 18:10  

A minta mindig mutatja az öltéseket.Én meg bambán utánozom a leírtakat. Tündérbogár!Te még fogyókúrázol tavasszal?Én már rég nem.Mégis fogytam összességében úgy,hogy a megemelkedett cukor és koleszterin értékem miatt a doki azt tanácsolta egyek mindig kevesebbet a megszokott adagnál. Ez lassú fogyás és már rég nem a kinézetem a fontos.

gromine 2011. április 12. 19:56  

Nagyon szép a kagylód.
Milyen minta, ki a tervező, nem láttam még ilyet:))

Unknown 2011. április 12. 20:04  

Just Cross Stitch újságból van.

Vera 2011. április 13. 5:18  

Nagyon szép ez a gyöngyös minta!
A turótortán átszaladtam, én a látványtól is hízom, de nagyon guszta...

erdoseva55 2011. április 13. 6:55  

Csodadolgok vannak Nálad!

Névtelen,  2011. május 15. 6:18  

what lovely work you have done on your stitchery and yummy cheesecake