Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. április 16., szombat

Málna és Miyavi


Laura aranyos volt, hozzáférést biztosított azokhoz a mintákhoz, amiket felmásolt az internetre. Konkrétan olyan francia újságokhoz, amiből én is szívesen dolgozom és hát persze, hogy találtam nekem valót! Innen is újra köszönöm! A következő képen látszik, hogy már virágzik az eper és ha nem is azt, de most málnát kell hímeznem, de rögtön, főleg ha ilyen remek minta áll a rendelkezésemre. Eredetileg konyhai kötényre való, én egy könnyű kis nyári válltáskát szeretnék belőle készíteni.


A lányom a japán tanszékre jár és szívesen böngészi a japán sajtót, ezért tudok én is közzé tenni japán kézimunkaoldalakat, legutóbb egy patchwork karácsonyi boltot. De most egészen másról, könnyűzenéről, tini rajongásról és mert büszke vagyok! Olvasta Enikő barátnője, évfolyamtársa, hogy Budapesten, a Petőfi Csarnokban lép fel április 8-án Miyavi, kedvenc énekese. Vette a bátorságot, felhívta a manager-ét, hogy szeretne Vele interjút készíteni. Láss csodát, engedélyezték egy fotós kíséretében, aki a Vejem volt. Ezért közölhetem a képeket, amúgy újságoknak készült.



Képek az újságoknak.



Az esti koncert. Legalsó két képen meg Enikő interjú közben. Aranyosak, bátrak, büszke vagyok Rájuk!

1 megjegyzés:

Laucica 2011. április 17. 22:12  

A képek alapján nehéz volt rájönni, hogy fiú vagy lány ez a fiú:))))
Örülök, hogy találtál neked tetsző mintát nálam, ha tehetném, abból az albumból mindet kihímezném!:)