Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. június 24., péntek

Nyár


Olyan feldobott lettem amikor Olivér és barátai egy óriási ugrással belementek a medencébe! A víz 21 fokos volt...


...itt azért látszik, hogy nagyon fáznak. Ha egy fiúból kettőt látsz az rendben van, ugyanis ikrek. Egy nap múlva 24 fokos lett a víz a 34 fokos kánikulában. Ma meg a léghőmérséklet 24 fok, a francba! Így soha nem lesz a medence minimum 26 fok, én csak abba tudok úszkálni és ez azért fontos nekem, mert az egyetlen testmozgás amit szívesen teszek.


A muskátli gyönyörű.

Nekem csak ilyen kiskertem van és a kutya miatt van elkerítve. Ha rajta múlna semmi nem kelne ki.

4 megjegyzés:

Vera 2011. június 24. 22:28  

Nagyon szép "uszodátok" van...Hidegbe fürödni?? bbrr...Muskátlik nagyon szépek. Azt szokták mondani_____ Vagy kutya, vagy udvar virágokkal..Én évek óta probálom mindkettőt, nem tudom megmondani hány helyen van keritve... Szép hétvégét!

erdoseva55 2011. június 24. 23:16  

Jaj,de jó Neked! Ha most nem is tudsz fürödni, azért biztos lesz sokszor jó idő, amikor kedvedre úszkálhatsz! Drukkolok, hogy minél hamarabb legyen jó meleg!:)
Az én muskátlijaimat nagyon megtépázta a tegnapi jégesó. De majd rendbe hozom őket:)
Hát a kiskerted nagyon aranyos, ne tudd meg a mienk milyen nagy! Állandóan gazos benne valami. Na de majd most a szünetben!Reszkessetek gazok:)

Nagymamis 2011. június 25. 6:05  

Beáta lesz még jó idő, és majd felmelegíti a vizet kellő hőfokra. A mi medencénk kisebb, így nekem már volt lehetőségem kicsit pancsolni. Másképp nem is lehetne elviselni a kertben. Muskátlid csodaszép! És látom a kiskertedben is van mindenből. Szép hétvégét kívánok Nektek! Erika

erdoseva55 2011. június 29. 18:04  

Drága Bea! Kérlek engedd meg, hogy egy díjat küldjek Neked! Nézz be hozzám, ott találod!