Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. július 3., vasárnap

Betegség

A héten kórházban voltam Salmonella fertőzéssel. Ez egy súlyos hasmenés, magas lázzal. Hétfőn este 9 óra után vitt be a mentő és azonnal infúziót kötöttek be, majd a következő napokban még 4 literre szükségem volt. A lázam 4 nap alatt ment le, akkor kezdett visszajönni az étvágyam, ittam is és tegnap délután hazajöhettem. Még mindig megy a hasam és gyenge vagyok, így mostanában nem tudok mutatni semmit. Itthon könnyebb, a legnehezebb része az volt amikor szaladni kellett a mosdóba magam előtt tolva az infúziós állványt. Nehéz hét volt és nem tudom mikor lesz ennek a betegségnek vége, de alíg várom!

7 megjegyzés:

Vera 2011. július 3. 20:01  

Jobbulást kívánok! Pihenj sokat!Ez szörnyű.... sajnállak....

Mánya 2011. július 3. 20:03  

Jobbulást kívánok!

erdoseva55 2011. július 3. 20:05  

Drága Bea!
Már hiányoltam a bejegyzéseidet,nem gondoltam, hogy beteg lehetsz!
Kívánok mielőbbi gyógyulást!:) Meglátod, hamarosan erőre kapsz!
Én sem vagyok a legjobb formában, izületi gyulladásom, van a jobb lábam a duplájára dagadt, alig tudok menni!
Puszillak

Nagymamis 2011. július 3. 20:20  

Bea! Kívánok neked mielőbbi gyógyulást! Vigyázz magadra és pihenj sokat! Puszillak

Laucica 2011. július 3. 23:45  

Mielőbbi jobbulást!!!!

gromine 2011. július 4. 6:25  

Kedves Bea!
Mielőbbi gyógyulást, és vigyázz magadra !!!

Hesztia 2011. július 4. 10:34  

Mielőbbi gyógyulást kívánok neked,remélhetőleg már túl vagy a nehezén!!!