Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. június 15., szerda

Quand le Chat est lá...






Kész van és mégsincs. A hímzés kész és most próbálkozom a kiegészítőkkel. A keretet is ma készítettem, az tetszik nagyon. Sajnos nem tudtam jól bemutathatóan lefényképezni, mert még állítani nem tudom, nincs fixálva bele a kép, azon még változtatni szeretnék. Fűrészelés közben időben kapcsoltam, hogy az 50x50 cm az sok lesz. Szélességében a két hímzés miatt kell ez a méret, de a magasságából 10 cm-t lecsaltam. A mintaíven szabályos négyzet van, de sokalltam. Még így is sok ott felül a hely, valamit még ki kell oda találnom. A legideálisabb egy egér lenne, de akárhányat rajzoltam papírra széttéptem mert filcből kivágva az árnyképe béna volt, de nincs mese egeret kell kreálnom. De ennyit már meg akartam mutatni, ugyanis 5 órája evvel vacakolok. Pedig még nem is rögzítettem semmit a hímzésen kívül, a többit még csak rátettem és fotóztam, mert az már most látszik, hogy a vége bájos lesz.



Elhatároztam megtöltöm a medencét. Polly kutyus lelkesen körbeszaglássza. Itt a nyári szünet, nyaralni sehova nem megyünk, akkor itthon teremtek idilli környezetet. A férjem ezt nem így gondolta, volt egy kis vitánk, tény, hogy így néz ki amikor elkezdem engedni bele a vizet,


6-8 óra múlva talán félig megtelik,


...és 12 óra múlva zárom el a csapot. 20 ezer liter víz, az bizony sok. Algaölő bele, klór, ez sem olcsó. Mikor megtelt elkezdett esni az eső.

De még az is olyan gyönyörű! Na, egye fene, jöhet a kánikula!

6 megjegyzés:

Laucica 2011. június 15. 20:01  

Egyre jobban néz ki ez a macska!! megtaláltad végül az enyémet is?:)

erdoseva55 2011. június 15. 20:20  

Édes, kedves, aranyos, csupa nyár ez a kép!
Tudom, hogy megtalálod a legjobb megoldást!
A medence az a Riviéra! Nagyon klassz nagy! Kívánom teljenek kellemesen a nyári meleg napok!

Nagymamis 2011. június 15. 20:21  

Beáta ne add fel! Én is szoktam sokszor vacakolni,ha nem tetszik órákig próbálkozom, néha félre is rakom, hátha jön az "ihlet" majd magától. A medencétek nagyon klassz! Jöhet a kánikula!

Unknown 2011. június 15. 20:35  

Nem is kerestem, mert nem hímzéssel akartam pótolni. Nem tudom mi van velem, nem akarok hímezni mostanában.
Télen több idő van rá, vagy mit tudom én, más is érdekel.De azért voltál Te az első ötletem,mert csuda mintákat tervezel!

gromine 2011. június 15. 20:40  

Biztos, hogy megtalálod, hogy fejezd be az aranyos cicákat.
Eső??? sajna nálunk nem esett, milyen jó lesz majd a hűsölni a medencébe:)

Lia 2011. június 19. 11:37  

Nagyon édes aranyos!
De persze, hogy az... hiszen cicák <3