Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. július 11., hétfő

Kánikula


Egy szép színes folt. Apró részlet a nagy képből. Természetesen nem rajzolódik ki rajta még semmi, de látszik, hogy egy-két öltés miatt kell újra fűzni új színt. Ez a harmadik festmény amit készítek és ezt nagyon nehéz készíteni. Kitartás-mondogatom magamnak...













Én nem szeretem az ilyen meleget. 6 és 7 között kelek és még akkor lelkesen tevékeny vagyok, mert kellemes a hőmérséklet. Délután meg csak a ventillátor mellett nyűglődöm. Nem így a gyerekek! Boldogan mennek strandra, ma Olivér elutazott a Velencei tóhoz. Tény, hogy csak a vízben jó. Tegnap engem sem lehetett kiszedni a medencéből, itt volt mindhárom gyerekem, faszénen sütöttünk, már én is eszem dinnyét, őszibarackot. Nagy kajálást rendeztünk, fürödtünk, jóléreztük magunkat.






































Nem tudom miért lett ekkora hézag a feltett fotók között, nem tudtam összébb húzni.




















5 megjegyzés:

Nagymamis 2011. július 11. 16:47  

Örülök, hogy meggyógyultál, hogy a víz hőfoka is elérte a számodra megfelelő hőmérsékletet! Azt hiszem egyébként sem lehet már másképp elviselni ezt a nagy hőséget!

erdoseva55 2011. július 11. 17:47  

Örömmel látom, hogy jól vagy! kellemes lehet a lubickolás a medencében. Nagyon sok hímezni való vár Rád:)
Én bizony lemaradtam mindennel, mert az ízületi gyulladás jó hosszadalmas, s most ráadásul úgy érzem a kezemre is átterjedt! De majd csak meggyógyul.
Kíváncsian várom a hímzésed folytatását!

Laucica 2011. július 11. 19:07  

Kiélvezitek a nyarat!:)
Nagyon gyorsan haladsz azzal a képpel! Hamarosan láthatjuk a végereményt, azt hiszem:)

Vera 2011. július 11. 21:52  

Örülök hogy jól vagy! Vigyázz magadra.. Látom haladsz a hímzéssel. Már egy hete hozzá sem értem a xszemesemhez, frivollal küzködök. Ebbe a melegbe a kéz is izzad...

gromine 2011. július 12. 10:17  

Örülök, hogy jól vagy, és milyen jó neked ebben a nagy melegben hűsölni a vízben.