Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. augusztus 11., csütörtök

Mobiltokok




Készítettem pár mobiltokot, most ezeket eladásra szánom. Remélem lesz is rá kereslet. Nagyon szeretem a színvilágot egyeztetni és díszíteni. Ötödik napja várom a csomagot, amit megrendeltem Angliából és most már kezdek aggódni, mert minden esetben maximum három nap alatt ideért. De nem tehetek mást, várok. Egy Janlynn őszi képhez szeretnék mielőbb hozzákezdeni, erre várok...


Tegnap kaptam a fiamtól ezt a csodálatos varródobozt. Nagyon nagyon örültem ennek az ajándéknak. A tetején tűpárna, kinyitva két kisebb, egy nagyobb tároló rész van. Gyönyörű, lakásdísznek is kiváló, hasznos és tartós holmi. A tulajdonos, aki ezt Erdélyben készítteti elmondása szerint ezt még a dédunokám is használni fogja, olyan minőség. Hát igen, ez látszik is rajta. Belegondolni is nagyon jó érzés, hogy valaki ennek 50 év múlva is hasznát veszi.




4 megjegyzés:

Nagymamis 2011. augusztus 11. 20:38  

Beáta ezek a mobiltokok! Egyik szebb mint a másik! Ha választanom kellene..........bajban lennék.......
Szép varródobozt kaptál, valami hasonlóm nekem is van.....nagyon szeretem.

Vera 2011. augusztus 11. 21:41  

Micsoda szépséges mobiltokok!

De a varródoboz...Mindenhol megcsodálom, remélem ecccccer nekem is lesz.
visszatérve a varródobozodhoz, szép ajándék... . Erikáét már megnéztem, igaz kicsit messziről, de majd közelebbről is megvizsgálom
A kérdésedre irok majd a blogomon.
Szép estét!..

gromine 2011. augusztus 12. 8:45  

Szépek lettek a mobiltokok, nem tudnék választani.

Klassz dobozt kaptál, használd egészséggel.

erdoseva55 2011. augusztus 12. 11:48  

Micsoda szép mobiltokokat készítettél! Igényes, szép, aprólékos munka!
Csodaklassz a varródobozod is! Nagyon tetszik.