Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. augusztus 31., szerda

Párizsi alkony



Jó ég! Ezt nem is lehet jól kivehetően lefotózni a kép nagysága miatt. Azért tettem rá a képet, hogy látszódjon milyen kis része van meg az egésznek. Szóval a jobb széle csík, az utolsó lapot hímzem a magasságából. Azt hittem nem lesz hozzá ennyi türelmem, de szívesen készítem.
Eltűntek blogozók, azaz rég jelentkeztek sokan. Furcsa, hogy a megjegyzéshez is kevesen szólnak. Szünet van a hőség miatt, no de holnap reggel 8-kor kezdődik a tanítás. Olivér fiam örül neki, már összekészítette az ünneplő ruháját az évnyitóra.

4 megjegyzés:

Vera 2011. augusztus 31. 19:18  

Tudom írtad már, de nem emlékszem mekkora is lesz? Szépen alakul...
Én majdnem mindig vagyok..
igen sokan nyaralnak, iskola is kezdődik, kertbe is sok a munka... majd télen többen leszünk....remélem..
Szép estét!

Unknown 2011. augusztus 31. 20:37  

Mindig itt vagy valóban,örülök is Neked!

Nagymamis 2011. augusztus 31. 21:32  

Csak csodálni tudlak! Nekem egy emberöltő sem lenne elég egy ekkora kép elkészítéséhez!Nagyon ügyes vagy!
Én is tapasztalom, hogy kevesebben szólnak hozzá, talán Verának igaza lehet..........
Szép estét Nektek!

gromine 2011. szeptember 1. 8:55  

Szépen haladsz vele.